Gerçekten de 13, 14 ve 15 uzunluklarındaki kenarlarla bir üçgen oluşturulup oluşturulamayacağını merak ediyordum. Üçgen eşitsizlik teoremi ile yapılan kontroller oldukça net; her bir koşul sağlandığı için bu kenarlarla bir üçgenin mümkün olduğunu öğrenmek beni mutlu etti. Üçgenin alanının 84 birim kare olması da ilginç bir sonuç. Geometri derslerinde bu tür bilgilerin hem anlamlı hem de uygulamalı olması, öğrendiklerimizi günlük hayatta nasıl kullanabileceğimizi gösteriyor. Üçgenlerin mühendislik ve mimarideki yerini göz önünde bulundurursak, bu tür analizler gerçekten oldukça önemli. Başka kenar uzunlukları ile de benzer testler yapmayı düşünüyor musun?
Gerçekten de 13, 14 ve 15 uzunluklarındaki kenarlarla bir üçgen oluşturulup oluşturulamayacağını merak ediyordum. Üçgen eşitsizlik teoremi ile yapılan kontroller oldukça net; her bir koşul sağlandığı için bu kenarlarla bir üçgenin mümkün olduğunu öğrenmek beni mutlu etti. Üçgenin alanının 84 birim kare olması da ilginç bir sonuç. Geometri derslerinde bu tür bilgilerin hem anlamlı hem de uygulamalı olması, öğrendiklerimizi günlük hayatta nasıl kullanabileceğimizi gösteriyor. Üçgenlerin mühendislik ve mimarideki yerini göz önünde bulundurursak, bu tür analizler gerçekten oldukça önemli. Başka kenar uzunlukları ile de benzer testler yapmayı düşünüyor musun?
Cevap yaz