Bu üçgenin iç açıları toplamının 180 derece olduğunu biliyoruz. Peki, bu durumu öğrenirken üçgenin dik üçgen olduğunu anlamak için Pythagoras teoremini kullanmamız gerektiği aklıma geldi. Yani, 8, 15 ve 17 uzunluklarına sahip bir üçgenin gerçekten dik üçgen olup olmadığını anlamak için bu formülü kullanmak oldukça mantıklı değil mi? Ayrıca, üçgenin iç açıları toplamının her daim 180 derece olduğu bilgisinin farklı türdeki üçgenlerde de geçerli olduğunu vurgulamak önemli. Bu açıdan bakınca, üçgenlerin geometri derslerindeki önemini bir kez daha kavramış oldum. Başka hangi özellikleri var bu üçgenlerin?
Bu üçgenin iç açıları toplamının 180 derece olduğunu biliyoruz. Peki, bu durumu öğrenirken üçgenin dik üçgen olduğunu anlamak için Pythagoras teoremini kullanmamız gerektiği aklıma geldi. Yani, 8, 15 ve 17 uzunluklarına sahip bir üçgenin gerçekten dik üçgen olup olmadığını anlamak için bu formülü kullanmak oldukça mantıklı değil mi? Ayrıca, üçgenin iç açıları toplamının her daim 180 derece olduğu bilgisinin farklı türdeki üçgenlerde de geçerli olduğunu vurgulamak önemli. Bu açıdan bakınca, üçgenlerin geometri derslerindeki önemini bir kez daha kavramış oldum. Başka hangi özellikleri var bu üçgenlerin?
Cevap yaz