1 3 5 üçgeninin özellikleri hakkında yazılanları okurken, gerçekten de bu kenar uzunluklarından bir üçgen oluşturulamayacağını öğrenmek beni oldukça şaşırttı. Üçgen eşitsizliği kuralı, matematikte çok önemli bir yer tutuyor ve bu tür pratik örneklerle daha iyi kavrayabiliyoruz. Çizim yöntemleri kısmında ise aslında bir üçgenin nasıl çizebileceğini görmek eğlenceliydi, fakat sonunda hiçbir şekilde var olmayan bir şekil çizmenin anlatılması biraz ironik. Geometri derslerinde bu tür kavramları öğrenmek, analitik düşünme yeteneğimizi geliştirmeye kesinlikle yardımcı oluyor. Yani, 1 3 5 üçgeni pek var olmasa da, öğrenme sürecine kattığı değer oldukça fazla.
1 3 5 üçgeninin özellikleri hakkında yazılanları okurken, gerçekten de bu kenar uzunluklarından bir üçgen oluşturulamayacağını öğrenmek beni oldukça şaşırttı. Üçgen eşitsizliği kuralı, matematikte çok önemli bir yer tutuyor ve bu tür pratik örneklerle daha iyi kavrayabiliyoruz. Çizim yöntemleri kısmında ise aslında bir üçgenin nasıl çizebileceğini görmek eğlenceliydi, fakat sonunda hiçbir şekilde var olmayan bir şekil çizmenin anlatılması biraz ironik. Geometri derslerinde bu tür kavramları öğrenmek, analitik düşünme yeteneğimizi geliştirmeye kesinlikle yardımcı oluyor. Yani, 1 3 5 üçgeni pek var olmasa da, öğrenme sürecine kattığı değer oldukça fazla.
Cevap yaz